Internet a zákazníci

Jaká je nejlepší klientela pro většinu podnikatelů? Několik málo solventních zákazníků, kteří zadají jen několik málo zakázek ročně, nicméně za opravdu velké peníze. Mnohem více se nadřete s malými špatně placenými zakázkami. Jenomže takových zákazníků samozřejmě není mnoho. A tak podnikatelé musí vzít zavděk jakýmkoli zákazníkem.
analýza webu

Většina podnikatelů doufá, že si klientelu rozšíří prostřednictvím internetu. Samozřejmě se pak diví, když tomu tak není. Přitom investovali tolik peněz do prvotřídní grafiky. Myslíte si, že grafika někoho zajímá? Upřímně řečeno celkem ne. Samozřejmě vkus je na místě, mít nevkusné webovky je zcela jistě propadák, ale není nutný nadstandard. Webové stránky by měly být v prvé řadě přehledné. Když si je člověk otevře, měl by během několika kliků najít všechny informace, které hledá. Informace by měly být přehledné a zároveň stručné. Uvědomte si, že potenciální zákazník si prohlédne více stránek, než pošle poptávku, proto by webové stránky měly být uživatelsky přítulné.

K tomu, aby si mohli na Vašich stránkách zákazníci najít potřebné informace, je určitě zapotřebí, aby Vaše stránky nejprve našli.

Aby Vás Google a Seznam našli

Pokud Vaše stránky vyhledávače nenajdou, tak Vám opravdu k ničemu nebudou. A to je ten problém. Zajímáte se vůbec o SEO optimalizaci? Máte tušení, co to znamená klíčové slovo a co je to H1 nebo H2?

vyhledávání na google

Určitě neprohloupíte, pokud si o SEO optimalizaci přečtete podstatně více:

Jak na to? Jak dosáhnout toho, aby se Vaše webové stránky objevily na prvních pozicích? Vy nemusíte pro to udělat nic, protože asi byste tomu nedokázali pomoci. Tedy za předpokladu, že nejste sami IT specialisté. Určitě je důležité najít firmu, která SEO optimalizaci rozumí a postará se o to, aby Vaše stránky byly produktivní. To znamená, aby se dostali tam, kde patří. K potenciálním zákazníkům


Posted in Nezařazené